می سرویس به منظور ایجاد اطمینـان برای استفاده ی مشتریـان محتـرم از خدمات گارانتی و کسب رضایت ایشان، تعهد دارد تا مشتریان را نسبت به حقوق خود در استفاده از گارانتی آگاهی بخشد:
شرایط گارانتی می سرویس
ارائه فاکتور خرید معتبر و کارت گارانتی جهت ارائه کلیه خدمات الزامی میباشد.
مشتریان می سرویس برای رفع ایرادات، خسارات و مشکلاتی که مشمول گارانتی باشد هیچ هزینهای پرداخت نمیکنند.
تاریخ شروع گارانتی برای تمام دستگاه ها از تاریخ فعالسازی یا فاکتور خرید معتبر محاسبه میگردد.
در تمامی مراکز خدمات، پس از دریافت کالا، رسید پذیرش به مشتریان ارائه میشود.
شرایط گارانتی هر دستگاه، پس از پذیرش، باید توسط کارشناسان فنی شرکت بررسی شده و تأیید گردد.
پذیرش دستگاه به منزله ی تأیید گارانتی آن نیست.
می سرويس خود را متعهد به حفاظت فيزيکی از کالا و عدم دسترسی به اطلاعات شخصی مشتريان میداند. با توجه به احتمال از بين رفتن اطلاعات قبل از تحويل کالا به مرکز خدمات و يا حين تعمير، می سرويس هيچگونه مسئوليتی در قبال از بين رفتن و يا بازيابی اطلاعات شخصی ندارد. لذا اکيدا توصيه می شود قبل از تحويل کالا از اطلاعات شخصی بک آپ گرفته و کالا ی خود را به صورت ResetFactory، بدون رمز و برداشته شدن کلیه اکانتها به مرکز خدمات تحويل نماييد.
چنان چه پس از بررسی فنی، مورد خارج از گارانتی مشاهده شود، مراتب سریعا با ذکر علت و هزینه تعمیر به اطلاع مشتری رسانده خواهد شد.
شرکت وظیفه دارد تا طی حداکثر 3 روز کاری مبادرت به تعیین تکلیف و پاسخ دهی اولیه نماید.
اگر حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد گردد، جبران آسیب وارده به عهده می سرویس میباشد.
– شارژر، کابل، هندزفری و سایر ملحقات و کالاهای فاقد شماره سریال مشمول گارانتی نیست.
لازم به ذکر است شرکت می سرویس مسئولیتی در برابر بسته بندی و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد، بنا بر این در هنگام پست کالا به مراکز خدمات، از ایمن سازی آن اطمینان داشته باشید.
کلیه هزینههای ارسال مرسولات دستگاه های گارانتی دار، بر عهده ی شرکت می سرویس میباشد.
کلیه خدمات ارائه شده توسط می سرویس مطابق با ضوابط و قوانین سازمان حمایت از مصرف کننده میباشد.
کلیه شعب و نمایندگی های می سرویس ملزم به رعایت موارد فوق هستند.
شرایط تعویض دستگاه
تلفن همراه و انواع لوازم خانگی به مدت ۷ روز و کالا های دیجیتال نظیر هدفون، ساعت هوشمند، پاوربانک و… به مدت ۱۵ روز از تاریخ فاکتور خرید معتبر، در صورت داشتن ایراد سخت افزاری ناشی از ساخت دارای شرایط تعویض میباشد.
اگر در دستگاه تحت گارانتی ایرادی مشاهده شود که کارشناسان فنی تضمین کنند قابل تعمیر نیست و یا به واسطه عدم امکان تأمین قطعات، بیش از 30 روز به طول بیانجامد شرکت موظف است که دستگاه پذیرش شده را با دستگاهی نو از همان مدل تعویض کند. در صورتی که مدل دستگاه پذیرش شد هم وجود نباشد پس از کار شناسی قیمت مشتری میتواند دستگاهی خود با پرداخت / دریافت اختلاف قیمت با مدلی مشابه تعویض و یا درخواست عودت وجه نماید.
اگر هنگام تعویض یک دستگاه، لوازم جانبی دستگاه، مفقود شده باشد یا در اثر استفاده ی نا مناسب نقصی در آن دیده شود، امکان تعویض با لوازم جانبی دستگاه جدید وجود ندارد.
خدمات خارج از گارانتی
شرکت ونمایندگی ها موظف به اعلام هزینه ی حدودی قبل از شروع تعمیرات میباشند.
در صورتی که پس از انجام کارشناسی فنی هزینه ی خدمات بیش از هزینه ی تقریبی اعلام شده به مشتری باشد، طی مراتب به مشتری اعلام شده و پس از تایید ایشان فرایند تعمیر ادامه پیدا میکند.
در صورتی که در حین تعمیرات عیب جدیدی مشاهده شود که در هزینه تاثیر داشته باشد، مراتب حداکثر طی ۳ روز کاری باید به مشتری اعلام شود.
دستگاه های خارج از گارانتی احتمال دارد با وجود اعلام هزینه و تایید مشتری فرایند تعمیر انجام نشود و دستگاه به مشتری مرجوع میشود.
کلیه خدمات فنی ارائه شده برای گوشب های خارج از گارانتی و قطعات تعویض شده آنها تا یک ماه شامل ضمانت میباشند.
هیچکدام از نمایندگی های می سرویس حق دریافت مبلغی مضاف بر آنچه در فاکتور قید شده را ندارد.
شرایط ابطال گارانتی
مخدوش شدن یا دستکاری به صورت فیزیکی یا نرم افزاری سریال یا IMEI دستگاه
هرگونه آسیب فیزیکی، نوسانات برق، تماس با مایعات و رطوبت در دستگاه های حساس
نگهداری و استفاده ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی
سرویس در مراکز متفرقه یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز
ایرادات حاصله از استهلاک تدریجی، از قبیل سایش، خط و خش، شکستگی و رنگ رفتگی
نصب نرم افزارهای غیراستاندارد و هرگونه دستکاری و تعمیر نرم افزاری
جاروهای رباتیک
خریداران جاروهای رباتیک در نظر داشته باشند ، استفاده مداوم از حالت توربو ، همچنین عدم نظافت به موقع دستگاه باعث فشار چند برابری روی موتور دستگاه و در نهایت منجر به سوختن موتور دستگاه میشود و در این حالت شامل گارانتی نمیشود.