• گارانتی دستگاه ها به مدت 18 ماه از تاریخ مندرج بر روی کارت و همچنین گارانتی باتری، گوشی هایی که باتری آن قابل جدا شدن و تعویض نیست 18 ماه و گوشیهایی که باتری آن جدا شدنی بوده 6 ماه می باشد.
  • ارایه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی و حصول اطمینان از صحت آن در زمان مراجعه به مرکز خدمات سازگار ارقام ضروری است.
  • کلیه لوازم جانبی همراه دستگاه ، شامل گارانتی نمی‌شود.
  • در هنگام پذيرش دستگاه، تمامی لوازم جانبی مانند درب باتری، باتری، شارژر و حافظه جانبی، در صورت امکان و در شرایطی كه به صلاحدید مسئولین فنی مرکز خدمات مورد نياز نباشند، به مشتری تحویل داده خواهد شد و در نتیجه گارانتی سازگار ارقام مسئولیتی در قبال مفقود شدن ساير لوازم دستگاه نخواهد داشت.
  • حفظ اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه به‌عهده مشتریان بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند. بدیهی است که در غیر این‌صورت، شرکت می سرویس مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات مشتریان در فرایند تعمیر نخواهد داشت.
  • تعمیرات و سرویس‌ تلفن‌های همراه هوشمند، و تبلت‌هایی که گارانتی نداشته، گارانتی آن‌ها به اتمام رسیده و یا از گارانتی خارج شده باشند، تا سقف1،500،000 ریال بدون استعلام و در مواردی که هزینه سرویس بیش از مبلغ فوق باشد، با هماهنگی مشتری انجام خواهد پذیرفت.
  • چنانچه در فرایند تعمیر، کارشناسان فنی ، نسبت به تعویض قطعه‌ای اقدام و یا دستگاه مشتری را با دستگاهی دیگر تعویض و یا دستگاه را از وی خریداری کنند، مشتری دیگری حقی در مورد قطعات و دستگاه تعویض شده و یا دستگاه خریداری شده نداشته و همگی جزو دارایی‌های می سرویس ارقام به‌حساب می‌آیند.
  • رفع اشکال‌های نرم‌افزاری و نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز کاربران جزو خدمات گارانتی نبوده و بسته به نوع تلفن همراه، تبلت، با دریافت هزینه انجام می‌شود.
  • شرکت برای جلب رضایت مشتری طرحی را ارائه داده است بنام طرح 72 ساعت که به شرح زیر می باشد:

در طرح 72 ساعت با مراجعه مشتری به پذیرش شرکت می سرویس برای دریافت گارانتی اگر تبلت در 7 روز کاری بعد از خریداری با مشکل اساسی (بجز شارژر و مشکلات نرم افزاری و مشکلات فیزیکی) روبرو شده باشد نهایتا” ظرف 72 ساعت با تبلت مشابه نو تعویض می شود و اگر بیش از 7 روز کاری از تاریخ خرید گذشته باشد ظرف 72 ساعت تعمیر و به مشتری تحویل می شود .

شرایطی که باعث نقض گارانتی تبلت و موبایل می‌شوند:

  • باز شدن بدنه دستگاه به‌هر دلیل.
  • عدم همخوانی سریال ، IMEI با جعبه دستگاه.
  • هرگونه تغییرات اعم از روت کردن ، دانگرید کردن، تعویض سریال و یا IMEI دستگاه از گارانتی خارج می باشد.
  • عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجي  USB ،HDMI، تلویزیون، نمايشگر و مانند آن.
  • صدمات ناشی از استفاده نامتعارف (هرگونه ضرب خوردگی، شکستگی، ترک خوردگی، تاب برداشتگی، زنگ زدگی، آسیب در حین حمل و نقل، سوختگی نوسانات برق، رطوبت، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی، حرارت بالا یا هرگونه تغییر ظاهری در محصول)